Кюфтенца по марокански



продукти:
500 гр кайма,
1 връзка магданоз,
1 средно голяма глава лук,
2-3 скилидки чесън,
1 л доматен сок ( или консервирани домати на кубчета),
щипка захар,
1/2 ч.л лют червен пипер,
сол,
черен пипер,
индийско орехче,
4-5 яйца,

 приготвяне:
Омесва се каймата по ваш вкус като се добавя и половината магданоз.
Оформят се малки кюфтенцата.
В дълбок тиган се запържва лука и чесъна.
Към тях се добавят кюфтенцата и се пържат до полуготовност.
Изсипват се доматите и се подправя.
Оставя се да поври до сгъстяване.
На няколко места се чукват яйцата.
Тигана се похлупва с капак и се оставя за няколко минути до готовност на яйцата.
Поръсва се с останалия магданоз и  се сервира.           




Коментари

  1. Чуднооооооооо!Прекрасно ястие!

    ОтговорИзтриване
  2. Вкусно! скоро ще ги приготвя.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Интересно предложение! Трябва да се пробва!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря!
    Наистина е вкусно. Ще се радвам да го пробвате и да споделите :)
    Хубава вечер

    ОтговорИзтриване
  5. :) На мароканска вълна сме:)Страхотна рецепта, сигурна съм, че е вкусно, правила съм ястията поотделно, но никога в комплект, ще го приготвя по този начин със сигурност! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. А,това много ми хареса,Насе!По отделно съм го правила,но в съчетание яйца и кюфтенца не съм,брилянтна идея,браво!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна рецепта! Току що ги направих и си облизахме пръстите. Благодаря!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации