Страшни пръсти



продукти:
100 гр меко масло,
100 гр захар,
2 жълтъка ( от малки яйца )
1 ванилия,
200 гр брашно,
бадеми,
червена сладкарска боя


приготвяне:
Продуктите се смесват по последователността в която са изброени.
Омесва се меко тесто.
Оформят се пръсти. 
Накрая на всеки пръст се поставям по 1 бадем за нокът. 
Хубаво е бадемите да са обелени, понеже след лакирането им ще стане по-наситен цвета на лака, а не както при мен толкова тъмни, че не си личи, че е червено :) 
Правят се и разрези посредата на пръста, да наподобяват кокалчетата :) 


Включва се фурната на 180'С и докато загрее пръстите се прибират в хладилника.
Пекат се около 12 мин.
След като изстинат бадемите се лакира с червената сладкарска боя :)

изт.  GoodFood

Коментари

  1. Бля, наистина страшни:) И ние си направихме:)

    ОтговорИзтриване
  2. Ама наистина са ужасни:)
    Аз обаче няма да откажа един от тях!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Колкото и да не харесвам Хелоуин, като виждам подобни публикации, на мен също ми се приисква да празнувам! Чудесно хелоуинско предложение! Хубава вечер! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ха-ха ужасни са! Много им се кефя! Супер си, Насе!

    ОтговорИзтриване
  5. Никога не съм празнувала този празник и не съм привърженичка, но незнам какво ми стана тази година :)Черпя ви всички и ви благодаря , че се отбихте на по пръстче ;)
    Хубав уикенд

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации