Бързо плодово тирамису


 Едно много бързо и свежо фалшиво тирамису по случеи рождения ден на моята половинка :)




продукти:
15 бикшкоти ( 1/2 от малките пакети),
200 мл портокалов сок,
3-4 с.л сироп от ванилия,
1 ч.л ром,
250 гр маскарпоне,
100 мл течна сладкарска сметана,
пудра захар на вкус ( ако им нужда ),
ягоди, малини ..... плодове по желания
шоколад за декорация

приготвяне:
Портокаловия сок се смесва с сиропа от ванилия и рома.
Заливат се бишкотите.
Сметана се разбива леко с бъркалка ( само докато започне да се сгъстява).
Добавя се маскарпонето и се разбърква хубаво.
Ако стане много гъсто може да се разреди с малко прясно мляко.
Изсипва се крема върху бишкотите и се оставя за 30 мин в хладилник.
Преди сервиране се украсява с ягодите и шоколада.


* сиропа от ванилия може да се замести с няколко капки ванилова есенция

изт. Джейми Оливър

Коментари

  1. Не знам дали е фалшиво, но знам, че ще ми хареса много повече от класическото (не харесвам и не пия кафе).
    Да ти е жив и здрав и много да се обичате, Насе!
    Хубав ден. ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Гери!
      Със сигурност ще ти хареса защото честно казано и на мен повече ми хареса от класическото :)
      И между другото честит имен ден!
      Много щастие и вдъхновение ти желая :)

      Изтриване
  2. Аз като чуя за тирамису и съм там :), а това е много добро, също така свежо и със сигурност много вкусно вариантче :)
    Харесва ми!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации