Салата с нахут и чоризо


 Благодаря на Мира за рецептата!


продукти:
2 порции
1 консерва  нахут,
2-3 печени чушки,
100 гр чоризо,
1 ч.л пушен червен пипер,
1 ч.л балсамов оцет,
2 яйца,
чесън,
сол,
черен пипер,
1/2 връзка магданоз

приготвяне:
Запържва се леко чоризото в малко зехтин.
Добавят се последователно чесъна на ситно, червения пипер, накрая и измития нахут.
Оставя се да се готви няколко минути.
Накрая се прибавят накъсаните (или нарязани на ивици) чушки,  балсамовия оцет и магданоза на ситно.
Подправя се със сол и черен пипер (по желание, понеже чоризото е доста пикантно) и се сваля от котлона.
Яйцата се пошират и се сервират към топлата салата.



Коментари

  1. Наси , изглежда чудесно и ако трябва да съм честна при вида му пак ми се прияде .
    Радвам се , че вие е харесало и е намерило място във вкусното ти място !
    Поздрави и слънчева седмица !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мира, че ме подтикна да я направя. Много пъти съм се чудила да пробвам подобни салатки, но така и не бях се наканила докато не видях твоите снимки, които изглеждаха толкова апетитно, че вече не се сдържах :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации