Яйчена салата



Христос Воскресе, мили приятели!
Бъдете здрави и щастливи!


Тази салата е особено актуална по Великденските празници. Винаги оставят яйца са оползотворяване :)
Вариантите й са много, но при мен се получи нещо като почистване на хладилника ;)
Изброявам какви продукти съм смесила без да споменавам грамажи понеже всичко беше на око и най- вече на вкус

продукти:
варени яйца,
сирене,
кисели краставички,
майонеза,
заквасена сметана,
кисело мляко,
сол,
черен пипер

приготвяне:
Ми какво да обяснявам то я ясно ;)


Коментари

  1. Честит Великден, Насе, всичко добро ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много я обичам тази салатка! Обаче не мога да не похваля и прекрасните курабийки, яйчица и козунак!
    Сърдечен поздрав, Насе!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна идея, всички такива видове такива яйчни салати са ми любими, но козуначето ти е великолепно! Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации